Збільшуємо заробіток на маркетплейсах: 7 ознак хорошого аналітичного сервісу

Більшість продавців з оборотами понад півмільйона рублів на місяць на маркетплейсах сьогодні спирається на послуги аналітики. Якщо коротко, такі послуги допомагають отримати найважливіші дані, відштовхуючись від яких можна побудувати ефективну стратегію просування та випередити конкурентів. І вміють ще багато чого такого, що дозволить заробляти більше.

Чому навели приклад топових продавців? І до чого тут усі інші? Навіщо це новачкам? Саме за допомогою аналітики вдається швидше наростити обороти і увійти до числа “топів” на WB, Ozon та інших маркетплейсах: чим раніше починаємо застосовувати глибокий і точний аналіз, тим менше витрачаємо часу марно і перестаємо діяти навмання.

А якими ці послуги мають бути, щоб реально допомагати у збільшенні продажу та доходу? Перерахуємо найважливіші чинники на думку більш як сотні опитаних нами селлерів, які давно торгують на маркетплейсах. Такий функціонал дає відмінний доробок для успішної роботи і дозволяє швидше досягти результату у вигляді зростання виручки. Зберігай, щоб не помилитись з вибором!