Фінансовий менеджмент

Финансовый менеджмент

Можливо, найболючішою проблемою для багатьох споживачів стало управління особистими фінансами в умовах дерегулювання, багаторазових змін роботи, відходу в минуле патерналізму роботодавця та швидкого розширення асортименту послуг. Наші батьки ніколи не думали про свою пенсію чи страховку – про це дбав хтось із співробітників їхнього роботодавця. А нам доводиться самим думати про свої заощадження на старість, страхування (медичне та страхування життя) і ті надлишкові кошти, які треба кудись вкласти. До того ж ми повинні збагнути, як заповнити податкову декларацію, як сплатити всі, хто надходить з численними товарами та послугами рахунку та як заповнити всі банківські документи (нескладний підрахунок показав, що в одного з нас список одержувачів платежів складається з 51 позиції). А дискусія з приводу «приватизації» соціального страхування у Сполучених Штатах, якими б не були переваги цієї ідеї, робить цілком реальною перспективу того, що споживачам доведеться вечорами відповідати на ще одну групу непростих питань.

Здавалося б, сьогодні всю потрібну інформацію можна вивести на один екран, і тоді споживачі змогли б за скромну плату обговорити її з одним із консультантів і прийняти рішення, натиснувши кілька клавіш і кілька клацань мишею. Але це не відбувається. Навіть переказ коштів з особового рахунку на рахунок компанії в тому самому банку вимагає великих зусиль. А вже ідея зробити так, щоб Fidelity, Schwab, Scudder, Northwestern Mutual, Bank of America і ваш особистий фінансовий консультант та (або) бухгалтер розмістили інформацію, що стосується вас, в одному вікні на екрані комп’ютера, щоб ви могли з одного погляду оцінити своє становище , не більше, ніж далека мрія.

Тим не менш, швидкий технічний прогрес скоро дозволить створити для споживача послуг фінансового менеджменту таку єдину точку контакту, яка буде доступна для нього, де б він не знаходився. Елементи реального рішення – страховий поліс, фонд короткострокових облігацій, банківський рахунок – як і раніше, пропонуватимуться різними постачальниками. І, як ми ще побачимо, дуже добре, якщо елементи та рішення можна буде отримувати із різних джерел. Але коли ці постачальники та елементи перетнуться в одній точці контакту, обсяг виконуваної споживачами безкоштовної роботи різко скоротиться.