Складові брендингу

Слоган – це коротка рекламна фраза, своєрідний девіз чи кредо, що має нести у собі основну конкурентоспроможну особливість товару та основну рекламну інформацію.

Але насправді, як показує практика, слоган – це вдала, доречна фраза, що добре запам’ятовується і викликає цікавість, яка згодом починає асоціюватися тільки з певним видом товару, а також іноді застосовуватися і в розмовах, у ролі своєрідної родзинки.

Вибір вдалого, звучного, яскравого слогану найчастіше забезпечує ідентифікацію компанії від будь-якої іншої. Відомі світові бренди, переважно, використовують один слоган, але, залежно від ліній товару, рекламних чи піар-кампаній, можуть створюватися додаткові слогани або повністю змінюватися старі.

Слоган – сильний маніпулятивний інструмент для споживача під час виборів товарів та послуг. Почувши знайому фразу або пісеньку з реклами, вони у 90% випадків віддадуть перевагу цій торговій марці, ніж менш розрекламованій, оскільки перша викликає до себе більше довіри та прихильності.

Не завжди хороший слоган будується за правилами та нормами літературної мови. Найчастіше це, швидше за все, не так. Трохи спотворені у зображенні або більш експресивно – забарвлені слова запам’ятовуються швидше та якісніше за стандартний набір слів.

Слогани поділяються на такі види:

– товарні – сприяють просування ринку товарів та послуг;

– Корпоративні – сприяють просуванню іміджу самої фірми;

– Акційні – тимчасові слогани, витримані в одному стилі з основним, але застосовні тільки у разі певних акцій, рекламних кампаній та іншого.

Брендінг: реклама як складова маркетингових комунікацій