Чудо маркетингу

Під час щоденної прогулянки помічаю багато цікавих речей. Потрібно брати фотоапарат.

Проходжу повз якесь задрипане кафе. Коштує щит “Все дуже смачно і горілочка по 2,80”.

Багато людей, які розміщують контекстну рекламу в мережі, повинні навчатися у подібних закладів. Деякі намагаються вклинити в оголошення чи не всі послуги компанії в оточенні непотрібних слів.

А почитати хоча б успішні оголошення західних колег. За свою діяльність я заробив в Едсенсі близько 10 тисяч, після чого на роботу з компаніями типу Копіїк та Кубік пішло понад 2000 доларів. Звичайно, доводилося бачити купу варіантів оголошень, складати та оптимізувати свої.

Коли читаєш успішні західні оголошення, то просто дивуєшся. Як все просто та привабливо.

Російською сподобалися слогани звучали так:

«Ти в небезпеці!», а далі пропозиція щодо товару чи послуги. Або ж «Кинь свою роботу за 30 днів!»

А ось слоган, який не хочу перекладати – «Do you suck?». Не пам’ятаю, що продавав такий слоган, швидше за все якусь унікальну програму із заробітку. І робив він це дуже ефективно.