Як розігнати локомотив продажів у виробничій компанії: технологія та помилки – розбір Hiclick

З якими складнощами стикаються компанії при диджиталізації маркетингу
Агентства реклами завжди говорять про те, що їм мало бюджету. Потім починають запевняти, що висока ціна ліда обов’язково впаде трохи пізніше, а потім надсилають незрозумілі звіти.

Вирішенням цієї проблеми стане «Маркетинг Високих Відгуків». Технологія включає 4 кроки для побудови цифрової системи продажу:

Вибрати сегмент клієнтів.
Зібрати дані із представників сегмента.
Порівняти цінності товару та завдання клієнта.
Зібрані дані розмістити на сайті, у соцмережах, рекламі.
Пройдемося по кожному етапу.

Як можна сегментувати клієнтів
Перший крок – розподілити клієнтів за розміром чека. Але наша мета – максимально вузько визначити сегмент клієнтів. Детальна сегментація повинна містити характеристики, географію, соціально-демографічні та економічні показники, потреби. Це потрібно, щоб вичленувати дуже вузький сегмент клієнтів, який регулярно виплачуватиме великі чеки. Так ми концентруємося на 20% клієнтів, які приноситимуть 80% обороту.

Опитування представників сегменту
Опитування чи збирання інтерв’ю необхідні, щоб зрозуміти, як можна цих клієнтів забрати у конкурента. Також вони дозволять зрозуміти, в яких ситуаціях у клієнта виникає думка, що потрібно купити ваш продукт або скористатися послугою.

Шукати респондентів слід серед клієнтів. Якщо клієнтської бази недостатньо, тоді використовуємо систему FFF (Friends, Fools, Family). Якщо дозволяють фінанси, тоді можна скористатися послугами рекрутингової агенції, яка під ваш портрет підбере потрібних людей.

Особливо цікаві будуть респонденти, які зазнають якихось складнощів або ті люди, які стали інтенсивніше користуватися вашим продуктом. Розмовляти з ними треба особисто. Можна призначити зустріч або встановити відео. Звичайно, провести інтерв’ю можна і по телефону – це дозволить отримати потрібні дані, але не покаже живу реакцію на ваші запитання.

Відповіді ми збираємо у спеціальну табличку, за якою зручно аналізувати отримані під час інтерв’ю дані. Запитання краще продумати заздалегідь або адаптувати будь-який професійний опитувальник під свої потреби.